گاهی سخن ...

گاه گفت های ما ...

گاهی سخن ...

گاه گفت های ما ...

ناگهان ... چقدر زود ... دیر می شود !

دو سال پیش ،

           در چنین روزی ...


فهمیدم که نمی توانم عاشقت نباشم ...


حتی وقتی پیروزمندانه ، بر فراز تپه ای جنازه های احساسات خویش ...

                                                                    آرمیده ام !

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

مانده ام با غم هجران نگارم چـه کنـم .... عمر بگذشت و ندیدم رخ یارم چه کنم

چشم آلوده کجـا دیــدن دلـدار کجـا .... چشم دیـدار رخ یار ندارم چــه کنم

با نگاهی بگشـا عقده دیریــن مرا .... کز فراغت گره افتاده به کارم چه کنم

جلوه ای کن که دمی روی نکویت نگرم .... گرچه لایق نبود دیده تارم چه کنم

اشک می ریزم و با غصــه دل همراهـم ... که ز هجران تومن اشک نریزم چه کنم

طوق بر گردن من رشتـه عشــق تو بود .... تا کشاند به سـر چوبه دارم چه کنم

دوقلو ها سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

سلام
بسیار زیبا بود
به ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد