گاهی سخن ...

گاه گفت های ما ...

گاهی سخن ...

گاه گفت های ما ...

خالی ...

اونموقع ها ، فکر کنم آبان و آذر پارسال بود، بهت گفتم آهنگ «خالی» ابی رو گوش کنی ... هنوز بازخونی نکرده بود اونموقع، ورژن قدیمیش رو من دوست داشتم ...


گرچه هیچوقت اینکارو نکردی ولی اونموقع ها نمیگفتی «سعی میکنم یادم بمونه که ازت یه سراغ بگیرم ... » ... هیچوقت نفهمیدی و نمیفهمی که من چطور توی تک تک کلمات این شعر بوی تو رو استشمام میکنم ...


بعضی وقتا هم اینطوری میشه دیگه ...






ای دریغ از من، که بیخود مثل تو گم شدم تو ظلمت تن ...

ای دریغ از تو ، که مثل عکس عشق، هنوزم داد میزنی تو آینه من ...



آه، ای مثه من تک و تنها ... دستام‌و بگیر که عمر رفت ...

همه چی توئی، زمین و آسمون هیچ ... !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد